Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Wictoria Lindqvist - 23 februari 2014 19:09

Men godkväll allisammans, här sitter jag som en liten tant och lyssnar på radio i köket. Mysigt! Med tända ljus och en kopp te. Då ska vi se. Natten till idag vart det typ ingen sömn alls! Är nu förtiden beroende av Hay Day! Alltså det är ett totalt meninglöst spel igentligen man odlar,skördar och bygger. MEN Jag kan inte ge mig med detta spel! Min boyfriend fråga mig klockan halv två (natten till idag) 


- Öhh,ska vi inte gå och lägga oss snart? 

Jag - Jo då älskling jag kommer ,ska bara så pumpor och klippa fåren först! 

Tystnaden som uppstog..... HAHAHA titta på mej som att jag var en alien och gick och la sig. hahah


Men ingen sömn vart det, jag spela,sådde,skörda klippte fåren osv och hoppsan så vart klockan 06.00

Och klockan halv sju började ju Dr Phil och det kunde jag ju inte missa! Hahahaha! 

Men men, somnade till en stund sen var det upp och ut med animalet! Sedan har jag gått på övertrötts växeln hela dagen. Har dammsugit,målat om möbler,lagat mat,diska,städa alla köksskåp,möblerat om lite och skurat alla dörr karamar! Jo då annars mår jag bra! Nu ligger min boyfriend på soffan och sussar medans jag sitter här och är as pigg fast skit trött på samma gång. Tror jag kommer sova som ett barn inatt! Men innan jag ska sova så funderar jag på att slänga i en tvättis! 


Funderar även på att kilppa av mej håret, men det gör ju jag en gång i månaden... Ska man våga? Skulle vara sjysst med en liten förändring kan jag tycka. 


På tal om något helt annat! - JAG LÄÄÄÄÄÄNGTAR så tills jag börjar jobba! 1/3 smäller det! Weeei! Saknar mitt jobb så! Och alla arbetskamrater! Vill jobba nu nu nu nu nu. Kom och hälsa på mig och handla lite eko mat i butiken! 


Kolla hemsidan - www.miljovardscentrum.se  




Fred & Kärlek till er alla! / Dom kallar mig Wicky. 


                           

Presentation


Wictoria 24 år, glad och pigg tjej oftast!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards